Graafilise disaini kasu ärile
Ükskõik, kas sul on väike ühemehefirma või suurkorporatsioon – sinu logo, veebilehe disain või mobiilirakendus on kõik olulised, aitamaks sul konkurentide seast välja paista. Graafiline disain mängib tänapäeva tihedal ärimaastikul ülitähtsat rolli.
Graafiline disain võib anda hoogu turundus- ja müügikampaaniatele, aidates kaasa visuaalsele infoedastusele. See võib aidata sinu sihtkliente teavitada, harida või veenda, et muuta külastajad klientideks.
Mis on graafilise disaini eesmärk?
Graafilise disaini peamine eesmärk on anda edasi infot. See kasutab teksti, pilte ja värve, et esindada kindlaid sõnumeid või ideid. Visuaalne meeldivus on veebidisainis oluline, kuna see stimuleerib meeli ja loob ühtekuuluvuse tunde, mis julgustab ka vaatajaid oma mõtteid jagama.
Disain segab kokku elemente fotograafiast, illustratsioonidest ja liikuvast graafikast, et luua kujundusi, mis haaravad vaataja tähelepanu, julgustab külastajat sooritama ostu ning avab uusi kanaleid äri tegemiseks. Siin on mõned peamised eesmärgid, mida hea graafiline disain täidab.
Loob brändistrateegia alustalad
Logo loomisel kombineeritakse kokku kunstilise harmoonia reeglid, värvide ja kujundite mõju inimpsühholoogiale, hetkeolukord turgudel ning äri missioon, visioon ja brändingu strateegia.
Brändistrateegia hõlmab trükimaterjale, näiteks postreid, visiitkaarte, bännereid jne, ning veebidisaini, näiteks veebilehte, mobiilirakendusi ja sotsiaalmeedia kanaleid.
Ilusamaks muutmine
Me kõik teame, et inimesed ei ole loomult mitte ainult praktilised, aga ka emotsionaalsed. Enamus inimesi lähtuvad visuaalselt teatud määral ilust. Kuigi sisu ja funktsioon on esteetikaga võrreldes olulisemad, tõmbab inimesi ilu poole ligi ning laialdaselt usutakse, et see, mis näeb hea välja, ongi hea.
Seega on graafilise disaini eesmärk reklaami- ja müügimaterjalid ilusamaks muuta, et need paistaks atraktiivse ja stiilsena. Äri jaoks on väga tähtis köita klientide tähelepanu ning panna neid oma toodetest ja brändist positiivselt mõtlema. Positiivse visuaalse mulje loomine võib karmis konkurentsis olla vägagi tulus.
Kasutajakogemuse rikastamine
Graafilise disaini tarkvara kasutatakse laialdaselt nii trükimaterjalides kui ka igasugustes liidestes. Inimestel ei ole kannatust lugeda pikki monotoonseid sisuplokke. Graafilise disaini abil saab need pikad tekstid muuta huvitavateks piltideks või graafikaks.
See muudab kasutajakogemuse paremaks, kuna vaataja ei pea raiskama oma aega suure hulga informatsiooni lugemisele. Värvilised disainilahendused on silmale meeldivad ning muudavad sisu lugemise huvitavamaks.
Navigeerimise lihtsustamine
Kohandatud graafilised elemendid aitavad navigeerimist ning kasutamist lihtsustada. Graafika aitab veebilehel või mobiilirakenduses lihtsamalt navigeerida, andes seega suure panuse konversioonide tõstmisele ning külastajate kaasahaaramisele.
Lisaks sellele pakub stiilsete visuaalsete elementide ja harmoonilise kompositsiooni nägemine kasutajatele esteetilist naudingut.
Miks on graafiline disain äri jaoks oluline?
Sinu veebileht esindab sind internetis ning on tihti esimene koht, kus inimene sinu äriga kokku puutub. Graafiline disain mängib selles olulist rolli ning järgnevalt toome välja mõned suuremad kasufaktorid.
Hea esmamulje
Sinu logo disain määrab ära, kuidas potentsiaalsed kliendid sinu äri näevad. Kui sul on igav või raskesti mõistetav logo, võivad inimesed lihtsalt kõrvale vaadata ning sinu äri vastu huvi kaotada.
Teisest küljest meelitab huvitav ja ainulaadne logo inimesi ligi ning jääb neile suurema tõenäosusega meelde. Professionaalne logo on sinu äri väärtuste kehastus. Kui logo on atraktiivne ja unikaalne, aitab see luua tarbijate mõtetes positiivse esmamulje sinu brändist.
Klientide ligitõmbamine ja kaasamine
Olgu see veebilehe muutmisel, uue logo loomisel või kampaania lansseerimisel – parim lahendus on alati kasutada spetsiaalselt sinu jaoks loodud graafilist disaini. Nii kindlustad oma ainulaadse identiteedi, mis püüab tähelepanu, eristab sind konkurentidest ning toob kliente tagasi uusi pakkumisi leidma.
Toidupakendid on suurepärane näide tähelepanu haarava disaini olulisusest. Toidupoodides on kümneid erinevaid krõpse. Kuigi paljud inimesed küll vaatavad toitumisalase info tabeleid, tehakse ostuotsused siiski enamjaolt selle põhjal, kui isuäratav on krõpsupaki disain ning kui kiiresti ja täpselt annab see edasi infot ostetava snäki kohta.
Professionaalne mulje
Ükskõik, kas tegu on väikese või suure ettevõttega, klientidele ja partneritele jäetav esmamulje on kriitilise tähtsusega. Graafilise disaini strateegiate abil tagad selle, et sinu bränd näeb professionaalne välja. Iga ettevõtja tahab näidata maailmale, et tema firma võtab oma tegevust tõsiselt, ning et tema äri on usaldusväärne ja soliidne.
Hästi disainitud logo, veebileht ja reklaammaterjalid võivad tõsta brändi nähtavust ning jätta sellest professionaalsemat muljet. Hästi planeeritud ja teostatud disain, mis on kõikides turunduskanalites ühtne, ehitab ärile tugevamat identiteeti ja tõstab brändi äratuntavust.
Brändi äratuntavus
Graafiline disain loob sinu brändile kiiresti identifitseeritava “näo”, mis aitab sinu ettevõtet teistest eristada ning esile tõsta. Kõrgekvaliteediline bränding on oluline äri potentsiaali ja edu maksimeerimiseks.
Sinu ettevõtte logo, kirjašrift, värvid, veebilehe kujundus ja turundusmaterjalid loovad silmapilkse kuvandi sellest, milline su äri on. Graafilised disainerid töötavad firmajuhiga koos, et siduda kõik need visuaalsed elemendid ühtseks tervikuks viisil, mis loob brändile positiivse ja soovitud kuvandi. Visuaalsete lahenduste abil luuakse kiire seos sinu ettevõtte väärtuste ning pakutavate toodete-teenuste vahel.
Kommunikatsioon
Kas tahad tõsta oma ettevõtte müüke ja kliendibaasi? Kvaliteetsed visuaalid köidavad tähelepanu palju paremini kui madala resolutsiooniga, korduvkasutatud või üldse puuduvad kujundused. Näiteks veebis ostlejad on toonud pildikvaliteedi välja ühe olulisema kriteeriumina, mille alusel nad ostuotsuseid teevad.
Loominguliselt disainitud ja informatiivsed kujundused, võrreldes ainult sõnadega, annavad ideid ja teavet edasi efektiivsemalt. Professionaalselt kujundatud graafika ja pildid aitavad kaasa positiivse üldmulje loomisele ning sõnumi efektiivsemale edastamisele.
Usalduse loomine
Graafilise disaini abil professionaalse brändikuvandi loomine aitab tõsta klientide peas sinu äri usaldusväärsust. Usalduse loomine aitab ostjaid veenda sinu pakutavate teenuste ja toodete kvaliteedis.
Ettevõtted, mis on aastate jooksul suutnud luua tugeva sideme oma klientidega, on ka pikas perspektiivis edukamad. Hea graafiline disain on kasulik info efektiivselt edastamiseks, luues klientidega tugevama ja usalduspõhise sideme.
Töötajate kaasamine
Kõikides heades töökohtades on tugev ja siduv brändiidentiteet. Töötajad võtavad ettevõtte brändi omaks ja pühenduvad sellele, tundes uhkust meeskonna osaks olemise üle. See kaasatus muudab töötajad rahulolevamaks ja produktiivsemaks.
Sama reegel kehtib ka vastupidiselt. Kui sinu töötajad ei ole oma ettevõtte logo või veebilehega rahul, siis miks peaks ka kliendid teisiti arvama?
Kõrgem konversioonimäär
Graafiline disain on kuluefektiivne viis oma äri reklaamimiseks ning klientidega ühenduste loomiseks. Pildid on võimsad, kuna need annavad edasi brändi emotsioone. Hea disain toob kaasa kõrgemaid konversioone.
Efektiivne disain meelitab rohkem külastajaid kauplusesse või veebilehele, tõstes ostude tõenäolisust. Hea graafilise disaini abil saavutatud nähtavus, info edastamine ja usaldusväärsus aitavad müüki ja käivet tõsta.
Professionaalse graafilise disaini teenuse tellimine
Hoiad kokku aega
Graafiline disainer teab, millal kasutada milliseid failiformaate, et tagada parim tulemus. Sama kehtib ka RGB vs CMYK värvikoodide, paberitüüpide ja -paksuste, veebilehe sisu haldamise süsteemide, reklaamide mõõtude ja värvikontrastsuse jpm nüansside kohta.
Tänu detailsele väljaõppele, teemakohase tarkvara valdamisele ning aastatepikkusele kogemusele teavad graafilised disainerid kõiki oma ala detaile. Nii ei pea sina raiskama oma aega iga pisiasja välja uurimisele.
Isegi, kui ettevõttes on olemas töötaja, kes võiks brändi graafilise disainiga ise tegeleda, on siiski soovitatav investeerida professionaalsesse teenusesse. Sinu töötajad on palgatud kindlate ülesannete täitmiseks ning graafilise disainiga tegelemine võib nende fookust ja töökvaliteeti mõjutada.
Hoiad kokku raha
Isegi piiratud turunduseelarvega toob heasse graafilisse disaini investeerimine kuhjaga tagasi. Odav disain tähendab tihtipeale kehva disaini. Professionaalse disaineri asjatundlikkuseta võid näiteks saada endale tulemused, mis on kehvasti loetavad, mille tootmine on värvikoodide või skaleerimisvigade tõttu kallim või mis ei ole soovitud kanalite jaoks õigesti vormistatud.
Muudatused, tähtaegade ületamine ja disaini muudatused maksavad raha, seega odavalt tellitud logo võib lõpuks minna maksma rohkem, kui kohe korrektselt tehtud töö kogenud disainerilt.
__
Graafiline disain on äridele oluline tööriist, mis aitab luua meeldejäävat brändi. Õige disaini abil võib saavutada edu ja meelitada ligi uusi kliente. See on iga äri lahutamatu osa ning suurepärane viis, loomaks oma ettevõttest professionaalset kuvandit.
Anna meile teada, kui vajad abi oma disainiideede elluviimisel!